Hazine ve Maliye Bakanlığınca Kurulan Elektronik Tebligat Sistemini Kullanma Zorunluluğu
Özet
Kurumlar Vergisi mükellefleri, ticari, zirai ve mesleki kazançları dolayısıyla gerçek usulde vergilendirilen gelir vergisi mükellefleri, kollektif şirketler, adi komandit şirketler ve ÖTV 2 nolu listedeki malların ilk iktisabında adına tescil yapılan gerçek/tüzel kişiler ile tüzel kişiliği olmayan teşekküller, Hazine ve Maliye Bakanlığınca kurulan elektronik tebligat sistemini kullanmak zorunda olacaktır. Bu, tebligat süreçlerinde dijitalleşmeyi zorunlu kılmaktadır.
İlgili Hesaplama Araçları
Detayli Analiz Makalemiz
Hazine ve Maliye Bakanlığınca Kurulan Elektronik Tebligat Sistemini Kullanma ZorunluluğuKurumlar ve gelir vergisi mükellefleri için elektronik tebligat zorunluluğu başlıyor. Kimlerin etkilendiğini, yapılması gerekenleri ve sıkça sorulan soruları öğ...
Bu Mevzuatla İlgili Diğer Makaleler
Hazine ve Maliye Bakanlığı E-Tebligat Sistemi: Mükellefler İçin Zorunluluk ve Mali Müşavirlerin Rolü
6 dk okuma
Arabulucuların Elektronik Tebligat Adresi Kullanması Hakkında Duyuru
3 dk okuma
Vergi Usul Kanunu’nda Yeni Düzenleme: Elektronik Tebligat Sistemi Genişliyor
3 dk okuma
Topluluktan İlgili Sorular
✓ Seri:B SIra No:20
Şirketim adına alınan yeni ticari aracın yakıt, bakım ve sigorta giderlerini KDV dahil mi, hariç mi gider yazabilirim?
Limited şirket olarak bilançomuzdaki kripto varlıklar, 11.06.2026 tarihli 7518 sayılı Kanun sonrası nasıl beyan sureci nasil yonetilmeli?
Kripto varlık alım satımı yapan şahıs işletmem, 11.06.2026 tarihli 7518 Sayılı Kanun sonrası SPK lisansı almalı sureci nasil yonetilmeli?
Restoranımda garson adisyonsuz servis yapıp parayı elden aldı, bu kayıt dışı hasılatı nasıl muhasebeleştirip beyan etmeliyim?